رنگ های پیشنهادی در صورت خرید : رنگ های پیشنهادی در صورت خرید :
تاریخ : چهار شنبه 8 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

TOYOTA COROLLA 2008

 

 

زیبا , شیک , جدید , پیشرفته و مجهز

 

« خبر فوری : شرکتی را سراغ داریم که سازنده ی قاب به اندازه ی مناسب برای تویوتا کرولا 2006 است که در صورت درخواست بینندگان آدرس و شماره را تقدیم خواهیم کرد . »

 

 

آخرین کرولای تولید شده (2008 ) مدتی ( در حدود 3 ماه ) است که در نمایشگاههای مختلف خودرو حضور به هم رسانیده و آماده ی فروش می باشد . این خودروی زیبا انگار هیچ عیب خاصی را به خود نسبت نمی دهد و در بین رقبا انصافا که حرف اول وآخر را می زند . ظاهرا و باطنا که با ارائه ی کرولای 2006 به بازار و علارغم استقبال نسبتا خوب از آن , مهندسان دریافتند که برای کوچکترین عیب ممکن همانند قاب پلاک , عده ی بسیار زیادی از خریداران تشنه ی بازار های ایران و سایر کشورها از خرید این اتومبیل ( در مدل 2006 ) صرف نظر کرده و به خودروهای رقیب و حتی با امکانات کمتر رو آوردند . پس حال موقع این بود که طرحی نو ارائه شود که دقیقا در بهترین زمان ممکن هم این مهم , تحقق یافت . صندلی های مخمل , بدنه ی زیبا و جمع و جور , درونی شکیل و سیستم صوتی و ... بیش از پیش افراد را مجذوب این خودرو می نماید . این کرولای جدید و بسیار زیبا دهمین نسل از مدلی است که در طول سالیان دراز بالاترین فروش را به خود نسبت داده است . به گفته ی یکی از مسئولین فروش این قسمت از تویوتا نمای بیرونی اتومبیل افراد را مجذوب اتومبیل کرده و نمای داخلی و امکانات افراد را به خرید تشویق می نماید . ورود کرولای 2008 دقیقا به همان اندازه افراد را متعجب کرد که کمری 2007 معرفی گردید . هر دو با مدل قبلی خود ( 2007 و 2006 ) هیچ شباهتی نداشته و بیشتر به معرفی نسلی تازه شباهت داشتند . فعلا میشه رقبای موجود در بازار ایران کرولا رو از جمله ی مزدا3 , مگان ,کمری های موجود 2006 و .... برشمرد .که  مگان رو به دلیل اندکی قدیمی بودن و تکراری شدن کنار بگذاریم و بعد بین مزدا3 و کرولا قضاوت کنیم . که باز میشه کرولا رو .......

 

بقیه مقاله و گالری کامل رو در ادامه ی مطلب مشاهده نمائید

برتر دونست . تویوتا در زمینه ی کیفیت در کرولای خود سعی کرده بهترین ها رو قرار بده تا کسی حق غیبت پشت سرش رو نداشته باشه . که واقعا هم در کلاس خودش همین هم هست . اما این اتومبیل در ایران بیشتر برای افرادی که از کلاس جنتو و زانتیا و کرولا 2006 که می خواهند یک مدل اتومبیل زیر پای خود رو بالا ببرند قابل پسند تر خواهد بود . هندلینگ نرم و قوی , خوش قیافه و زیبا بودن , خوش دستی و دید کامل مواردی می باشد که رانندگان محترم رو مجذوب کرده و موتور و گیربکس قوی و هندلینگ مناسب طبق گفته ی بالا, رانندگان را از ترافیک های سرسام آور موجود در کشور می رهاند .

در تحقیقاتی که انجام دادیم دریافتیم که افرادی که قصد خرید زانتیا به بالا رو دارند , بیشتر به سمت اتومبیل های خارجی کشیده می شوند .  ( خوب همین هم میتونه یکی از اشکالات صنعت خودروسازی داخل باشه )

در نمای جلوی اتومبیل چراغها کشیده شده به سمت طرفین بوده و شکل گربه مانندی به خود گرفته اند . تمام چیزها کامل است اما انگار دو جای نقص پیدا می شود . نقص که نه , کاستی ! گذاردن چراغ های راهنما در پشت آینه ها موردی غیر از زیبایی را به رخ نمی کشید . همچنین اگر طرح بالای جلوپنجره و زیر کاپوت هم باید آئرودینامیک تر طراحی می گردید . در هر صورت نمای زشتی تشکیل نگردیده است . در طرفین اتومبیل مورد خاصی جز رینگ های زیبای اتومبیل خودنمایی نمی کند . در عقب خودرو نیز با دیدن چراغ ها به یاد کمری 2007 می افتیم .

لازم به ذکر است که این یادآوری ها و موشکافی ها بی دلیل نبوده و همگی بر اساس اصول خاص بیان می گردند .

سپر عقب نیز مقدار اندکی بزرگ است و ممکن است برای رانندگان ناشی حوادث کوچک و بزرگی را شامل گردد . گفتنی است که سانروف نیز به صورت آپشنال ارائه می گردد .

در مطالب فوق فقط به زیبایی پرداخته شده و از امنیت خودرو دور شدیم . غافل از این که تویوتا از این مورد هرگز غفلت نمی ورزد . تجهیزات سطح امنیتی عبارتند از : سیستم ترمز ضد قفل ( ای بی اس )  , کمک ترمز , کنترل ثبات خودرو ,  کنترل نیروی کششی , توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ( توزیع نیروی ترمز به تناسب نیاز هر چرخ ! ) . در دیگر موارد امنیتی باید عرض کنم که این خودرو نیز دارای 9 کیسه ی هوا بوده که این کیسه ها شامل کیسه ی محافظ زانو نیز می باشند . در دیگر مورد باید عرض کنم که حتی در مورد امنیت جانی به این مورد نیز اندیشیده شده است که اگر راننده با فرد عابری تصادف کند , شکل کاپوت نحوی است که به احتمال زیاد سر فرد به قسمت بالای کاپوت برخورد کرده و ممکن است آسیب شدیدی به وی وارد کند . برای مواجهه با همین امر کاپوت با مواد خاصی ساخته شده است که ضمن رعایت استحکام معمول فرد آسیب دیده , آسیب خاصی را متحمل نشود .

خوب حداکثر سرعت هم 240 و با دور موتور 6000 برآورد شده است .

موتور بنزینی ارائه شده : این موتور که با داشتن حجم 6/1 لیتری ارائه می گردد , که به کمک داشتن چنین موتوری , این اتومبیل قادر به مصرف کمتر سوخت و در نتیجه آلودگی و آلایندگی کمتر می باشد .

شرح آخر سر : خودروی تویوتا کرولا 2008 اتومبیلی است تازه و نو , جوان پسند , جمع و جور , قوی و متعادل که برای خانواده های معمول ایرانی که به دنبال خودرویی زیبا , قوی , سریع و با هندلینگ خوب می گردند , مناسب است . داخل کرولا انصافا که چیزی کم ندارد و نسبت به دیگر خودروهای در کلاس خود کاملا مجهز و شیک می باشد .

به امید آن که روزی ایران عزیز این اتومبیل ها را به حساب نیاورد ....   

 

 

رنگ های پیشنهادی در صورت خرید :

بژ , مشکی , نوک مدادی , الماسی , کرم و ....

 

2008 2009 Toyota Corolla sedan




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید